REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny z Usługami (przebudowa) KRAKÓW, ul. Łóżycka 73c
Kraków, Podgórze
[Poznań] Osiedle "Nowe Żegrze"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Osiedle "Nowe Żegrze"
Poznań, Nowe Miasto, Byteńska
 Park Handlowy Na Lotniskuinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy Na Lotnisku
Kraków, Na Lotnisko 3
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Leszno
Do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep polskiej marki z modą męską – Lancerto.   Skle...
[Warszawa] Nowa siedziba Komputronik i Komputronik Biznes w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa siedziba Komputronik i Komputronik Biznes w Warszawie
Komputronik i Komputronik Biznes otworzyły z początkiem marca nowe biuro w Warszawie. Zlokalizowane...
[Wrocław] Firma IT z Finlandii wprowadziła się do biurowca Wrocław 101artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Firma IT z Finlandii wprowadziła się do biurowca Wrocław 101
Fińska firma Solteq wynajęła blisko 600 mkw. powierzchni biurowej w biurowcu Wrocław 101. Najemcę re...
Wrocław: Teren przy Stadionie Miejskim trafi pod młotekartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Teren przy Stadionie Miejskim trafi pod młotek
W prywatne ręce przejdzie miejska działka przy rondzie Modzelewskiego, obok Autostradowej Obwodnicy...
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Szczecin] Centrum handlowe "Outlet Park Szczecin"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Centrum handlowe "Outlet Park Szczecin"
Szczecin, Majowe, Struga Andrzeja
[wielkopolskie] Inwestycje w Poznaniu. Nowe projekty i finalizacje już realizowanychartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Inwestycje w Poznaniu. Nowe projekty i finalizacje już realizowanych
Nadchodzące miesiące to czas intensywnych prac na placach budów w Poznaniu i powiecie. Wiosenna aura...
Niemiecka firma Viessmann stawia na Wrocław. Otworzyła supernowoczesne laboratorium Viessmann R&D Centerartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Viessmann stawia na Wrocław. Otworzyła supernowoczesne laboratorium Viessmann R&D Center
Kolejna znana, międzynarodowa firma stawia na swój dalszy rozwój we Wrocławiu. Niemiecki koncern Viessmann uruchomił właśnie w stolicy Dolnego Śląska swoje pierwsze w Polsce Centrum Badań i Rozwoju. Jego siedzibą jest biurowiec DELTA, na terenie Wrocławskiego Parku Technologicznego przy ul. Duńskiej 9 na Muchoborze Małym.
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handlowe
Na parterze i w podziemiach punkty handlowe i usługowe, na wyższych piętrach biurach - tak zagospoda...
[Warszawa] Zobacz jak będzie wyglądało Centrum Handlowe Wola Park po rozbudowieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zobacz jak będzie wyglądało Centrum Handlowe Wola Park po rozbudowie
Trwa rozbudowa Centrum Handlowego Wola Park, dzięki której do końca przyszłego roku powierzchnia gal...
[śląskie] Centrum handlowe Skałka w Tychach ma kolejnego najemcę – Martes Sportartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Centrum handlowe Skałka w Tychach ma kolejnego najemcę – Martes Sport
Sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych Martes Sport wynajęła 700 mkw. w centrum handlowym Sk...
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedane
Blackstone sprzedał portfel czterech centrów handlowych. Transakcja objęła takie obiekty jak galeria...
Wrocław: Mińska 58 – Womak buduje centrum handlowe na Muchoborze Wielkim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Mińska 58 – Womak buduje centrum handlowe na Muchoborze Wielkim [WIZUALIZACJE]
Spółka Womak Delta, część grupy Womak Holding, rozpoczęła budowę obiektu handlowo-usługowego Mińska...
Wrocław: Swoja Olimpia – centrum handlowe z Lidlem powstaje na Swojczycach [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Swoja Olimpia – centrum handlowe z Lidlem powstaje na Swojczycach [WIZUALIZACJE]
Mieszkańcy wschodniej części miasta doczekają się centrum handlowego już w przyszłym roku. Oprócz Li...
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientówartykuł
Pokaż artykuł
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientów
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) alarmuje, że klienci coraz częściej są zmuszani do płacenia za parking w centrach handlowych – chociaż najemcy pokrywają koszty prowadzenia parkingu w ramach kosztów wspólnych. W ostatnich tygodniach takie opłaty wprowadziły m.in. CH Karolinka w Opolu, CH Posnania czy ETC w Swarzędzu. Takie praktyki to nie tylko utrudnienie dla klientów galerii handlowych, ale w długim terminie istotne zmniejszenie ruchu w danym obiekcie. To działa bezpośrednio na niekorzyść najemców sklepów i punktów usługowych, którzy co miesiąc opłacają całość kosztów prowadzenia parkingu.
Centrum handlowe Focus w Bydgoszczy poszerza ofertę o dwóch nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Focus w Bydgoszczy poszerza ofertę o dwóch nowych najemców
Już wkrótce do CH Focus wprowadzą się nowi najemcy. W najbliższych dniach swoją działalność w bydgoskiej galerii rozpocznie Manufaktura Herbaty, oferująca szeroki wybór wyselekcjonowanych herbat oraz kaw. W połowie listopada otworzy się sklep polskiej marki Olimp Store z odżywkami i suplementami diety. Proponowane w nich produkty, wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach, z pewnością przypadną do gustu klientom.
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufakturaartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufaktura
W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
REKLAMA